Til webinaret 27.05.21: Håndtering av henvendelser fra akutt psykisk syke
var det registrert 202 påmeldte.
Det er åpenbart at dette er et tema som ansatte i nødmeldetjenesten finner både interessant og nyttig. Det viser tilbakemeldingene.
På spørsmålet:
Hvor interessant synes du webinaret var – fikk vi en snittscore på 9
På spørsmålet:
Hvor nyttig synes du webinaret var – fikk vi en snittscore på 9
Begge spørsmål med skala fra 1 til 10, hvor 10 er best.
På spørsmål om ønskede tema fremover kom disse på topp:
- Mer om temaet håndteringa av akutt psykisk syke
- Barn, både barn som pårørende og vurdering av syke barn på telefon
- Debrief etter alvorlige hendelser
- Rusproblematikk
- Multikulturell forståelse
Vi kan allerede nå melde at vi har konkrete planer om en oppfølging av temaet i høst og kommer med mer info om dette like over ferien.
Vi hadde dessverre noe tekniske problemer med lyden underveis – det beklager vi, og minner om at hele webinaret nå er lagt ut på hjemmesiden vår dersom noen ønsker å høre dette på nytt
Vi bruker tilbakemeldingene i vårt forbedringsarbeid og håper derfor på at så mange som mulig benytter anledningen til å svare på evalueringen. Denne gangen endte vi på en svarprosent på 23%.
Tekst: Christine Bergesen