Webinar om kunsten å kommunisere helsehjelp via telefon

Medisinsk nødmeldetjeneste handler om å gi befolkningen mulighet til å få nødvendig helsehjelp ved akutt sykdom og skade. Ikke uten grunn har dette ganske unike systemet blitt kalt «juvelen i den akuttmedisinske krone» (eller i alle fall en av dem). Likevel er det noen ganger ikke så enkelt å yte helsehjelp via telefon og kunsten å kommunisere med dem som trenger hjelp er en grunnleggende ferdighet for alle som jobber innen helsefagene.

Hva vet vi så om hvordan våre «kunder» opplever det å ringe 113: Får de den hjelpen de trenger og føler de seg forstått? Dette var utgangspunktet for en undersøkelse som Trine Spjeldnæs og Kristine Nilsen har gjennomført. De interessante funn som ble gjort i denne unike undersøkelsen vil bli presentert og kommentert i webinaret.

Webinaret går torsdag 20. januar klokken 12-13

Linken blir lagt ut på disse nettsidene en halv time før.

 

 920 total views,  134 views today