Dagens Medisin publiserte nylig et debattinnlegg om hvordan man bør vurdere brukervennlighet av nye datasystem. Innlegget dreier seg spesifikt om Helseplattformen, men kan også være aktuelt for hvordan vi i medisinsk nødmeldetjeneste vurderer brukervennligheten av nye datasystem.
Du finne innlegget her:Brukerne, ikke ledelsen, avgjør om Helseplattformen er brukervennlig