Site icon KoKom

Godt debattinnlegg om nye datasystem   

Dagens Medisin publiserte nylig et debattinnlegg om hvordan man bør vurdere brukervennlighet av nye datasystem. Innlegget dreier seg spesifikt om Helseplattformen, men kan også være aktuelt for hvordan vi i medisinsk nødmeldetjeneste vurderer brukervennligheten av nye datasystem.
Du finne innlegget her: Brukerne, ikke ledelsen, avgjør om Helseplattformen er brukervennlig

Foto: Henriette Isachsen

Exit mobile version